Algemene voorwaarden

Bestellen bij Saitee >
Als je de bestelling wilt afronden en betalen, klik je rechtsboven op winkelwagen. In dit scherm kun je de order nog wijzigen of verder gaan met de betaling. Klik op de knop ‘afrekenen’ om je bestelling verder af te ronden. Eventuele opmerkingen of bijzonderheden kun je in het notitie-veld invullen. Heb je een kortingscode/cadeaubon? Die kun je in het afreken-scherm invoeren.

Ben je een nieuwe klant? Vul je gegevens in en maak eventueel een account aan. Ben je een terugkerende klant? Vul je e-mail en wachtwoord in. Je gegevens worden dan automatische bewaard. 

Wil je het pakketje op een ander adres ontvangen? Klik dan op 'verzenden naar' en op 'gebruik een ander adres'.

Wanneer de bestelling bij ons binnenkomt, krijg je een orderbevestiging toegestuurd. Hierin staat jouw geplaatste order met je gegevens.


Betalen >
Je kunt betalen met de meest voorkomende, veilige en universele geaccepteerde (achteraf) betaalmethoden zoals Klarna, iDeal, Paypal, Bancontact/Mister Cash, Mastercard, Maestro, Visa, Apple-Pay.

Wij streven altijd naar de meest beveiligde servers, gebruiken bekende payment providers en houden alles zo actueel als mogelijk om je gegevens veilig te houden.


Verzenden >
De standaard brievenbus verzending binnen Nederland kost €2,50 (gratis boven €20,-). Je kunt kiezen voor een traceerbare verzending, de kosten zijn dan €4,95. Past je artikel niet door de brievenbus? Dan zijn de kosten €6,95. Naar België versturen kan alleen per pakket, dit kost €9,95. Wij zorgen er altijd voor dat de producten goed en veilig verpakt worden! 

NL standaard €2,50
NL track&trace €4,95
NL pakket €6,95

BE wordt standaard per pakket verstuurd €9,95


Internationale verzending >
Standaard versturen we uitsluitend naar Nederland en België. Woon je ergens anders? Mail ons dan even, we verzenden wereldwijd.


Levertijd >
Wanneer je bestelling en betaling bij ons binnen is, verzenden wij je pakje binnen 1-4 werkdagen (tenzij anders aangegeven bij het artikel). Kies je voor standaard versturen? Dan zijn jij én wij afhankelijk van PostNL, in de meeste gevallen zijn ze snel, maar het komt wel eens voor dat een pakje vertraagd geleverd wordt. Pakjes die standaard verzonden worden zijn NIET traceerbaar. In november en december kan het zijn dat je wat langer moet wachten i.v.m. de enorme drukte. 

Maatwerk en kids sieraden maken we speciaal voor jou, dus dat duurt iets langer.

Heb je je bestelling met spoed nodig? App ons dan even: dan kijken we wat we voor je kunnen doen!


Ruilen en retourneren >

Omdat elk artikel uniek is en er natuurproducten als halfedelsteen worden gebruikt, kan het iets afwijken van de foto op de website.

Wanneer een bestelling niet aan je wensen voldoet, kun je dit binnen 14 dagen aan ons melden (altijd vooraf aanmelden per mail!) en het ongedragen item binnen 14 dagen na akkoord naar ons terug sturen in de originele verpakking (brievenbusdoosje of bubbeltjesfolie-enveloppe, overige enveloppen zijn NIET geschikt voor zendingen met delicate inhoud) inclusief een compleet ingevuld retourformulier (deze sturen we je via de retour bevestigingsmail). LET OP: wij zijn niet verantwoordelijk voor kwijtgeraakte en/of stukgeraakte poststukken die aan ons geretourneerd worden, in deze gevallen kunnen wij retouren niet verwerken. We adviseren het te allen tijde aangetekend aan ons te retourneren. 

Je krijgt bij retourneren het aankoopbedrag van het sieraad terug, maar de verzend- en retourkosten zijn voor eigen rekening (tenzij de gehele order geretourneerd wordt, in dat geval vergoeden wij ook de verzendkosten).

Wanneer er tijdens het transport een defect aan de bestelling is ontstaan, kun je dit binnen 3 dagen aan ons melden en direct aan ons terug sturen.

Zodra wij het item hebben ontvangen (inclusief een bijgevoegde brief met alle gegevens: artikelnaam jouw naam, adres, ordernummer en reden van retour), sturen wij een nieuw exemplaar.

Als het item in goede staat door jou is ontvangen, maar er later een defect ontstaat, krijg je in bepaalde gevallen garantie op onderdelen en sluitingen. Indien een defect binnen deze bepalingen valt en het artikel nog voorradig is, wordt deze kosteloos omgeruild. Indien het artikel niet meer in het assortiment zit, mag je voor hetzelfde bedrag iets nieuws uitkiezen.

Surprisebags kunnen niet worden geretourneerd/geruild. I.v.m. hygiene kunnen oorbellen die gedragen zijn niet worden geretourneerd. Op maat gemaakte artikelen kunnen niet worden geretourneerd/geruild.



Garantie >
Het basismateriaal voor de handgemaakte producten worden met veel zorg uitgezocht. Saitee probeert zoveel mogelijk gebruik te maken van natuurlijke en nikkelvrije materialen. Je hebt 6 maanden garantie op onderdelen en sluitingen, vanaf de besteldag. Uitzonderingen hierop zijn:

  • natuurlijke slijtage
  • vlekken veroorzaakt door zonnebrandcreme, parfum, cosmetica en/of de zuurgraad van de huid
  • kralen die afgeven nadat zij in contact komen met vocht
  • klachten die ontstaan zijn door verkeerd gebruik van de sieraden (bv. laten vallen)


Problemen en vragen >
Saitee staat voor kwaliteit. Ondanks een super-productieteam en nauwkeurige kwaliteitscontrole kan er af en toe eens iets mis gaan. Laat het ons weten: we komen vast tot een oplossing! Neem in dit geval even contact met ons op. Je kunt ons mailen via info@saitee.nl, een berichtje sturen via Whatsapp (0649680184) of bellen (tijdens openingstijden van de winkel) op 0226702621.


Veiligheid >
Saitee produceert de sieraden met de grootste zorg. Saitee (kinder)sieraden worden gedragen op eigen verantwoordelijkheid. Saitee is niet verantwoordelijk voor eventuele ongelukken die kunnen gebeuren tijdens het gebruik of het dragen van haar producten.


Copyright >
Tenzij anders vermeld ligt het auteursrecht te allen tijde bij Saitee. Ook de handgemaakte items zijn door Saitee ontworpen en gemaakt. Gebruik zonder schriftelijk akkoord van Saitee is niet toegestaan.